fredag 12. september 2014

Sunn snacks!


Det var en periode der jeg leste rundt på alle mulige blogger og så på utallige bilder på google etter sunne snacks. Fordi jeg skulle slutte og spise snop. Men her kommer min liste som jeg har laget håper dere liker den.

* Gulrot, kålrabi, agurk, blomkål, brokkoli med kesam dip.
* Frukt salat. ( med eller uten kesam)
* Nøtte  snacks (lag dette selv jeg har oppskrift i en kokebok)
* Smoothie 
* Yoghurt ( sunn type som skyr)
* Musli ( eks skyr blåbær i bunn , musli, kesam og friskebær på toppen)
* Fryst yoghurt i små sjokolade former ( de er søte når man skal ha jente kveld)
* Epler med kanel inni ovnen.
* Artige spyd til venneselskap med foreksempel gulrot i hjerteform, brokkoli og blomkål.
* Spekeskinke og honning melon.
* Lakse wraps ( dele opp i små biter)
* Nøtter uten salt.
* Grove boller (pizza boller)
* Vafler med gryn ( sunne vafler)
* Boks med mini tomater.
* Frukt.
* Bær med kesam.
* Under ekstremeforhold maarud mikro popcorn.






Har du noen sunn snacks som ikke står her? blir glad om du deler slik at jeg kan notere meg det også! :)
://TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar