fredag 12. september 2014

instagram 1år siden!

Tenkte jeg skulle vise dere bilder som er fra instagram som er ett år gammelt. Veldig kjekt å se tilbake til! når jeg ser tilbake på akkurat disse bildene så ville jeg også gå ned i vekt men det sluttet etter kort til da var det tilbake til gamle vaner. i år også på denne tilden holder jeg på med livsstils endringer men denne gangen SKAL det fungere! Jeg får gi dere tilbakemeldinger underveis om hvordan dette går!


tur til pyttane / liatårnet.


Et forsøk på å bli sunn hahah men den var døds god!


meg og min fine kusine på tur til Lyderhorn  min fine tante var også med! <3

Her var noen av bildene som var ute på insta for ca ett år siden utrolig rart å se tilbake til. Sånn som denne turen husker jeg utrolig godt men jeg husket ikke at det var ett år siden hihi. Tror tante og min kusine også husker denne turen godt hahahahah!

har du gjort livsstils endringer? hva er dine beste tips?
kanskje jeg kommer med noen tips litt senere.

://TONJE! =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar