lørdag 13. september 2014

The fault in our stars!

For ikke så lenge siden ble jeg ferdig med boken The fault in our stars. Du har kanskje hørt om den, lest boken eller sett filmen. Jeg tenkte å komme med et lite sammendrag fra denne boken.
For de som har sett filmen håper jeg den er like bra som boken. Jeg har lest boken på Engelsk.


The fault in our star er skrevet av John Green.

Denne boka handler for det meste om 2 stk en jente som heter Hazel og en gutt som heter Gus. boken begynner med support group der Hazel går når hun har gått der noen ganger kommer det en ny gutt navnet er Angus (Gus). Disse to blir veldig gode venner og finner på ting sammen. Begge to har kreft. Det er alltid godt å ha en med din side som går igjennom det samme.

Dette er en bok der man kan smile, grine og tenke. Jeg syntes boken var utrolig bra. Det skjedde noe hele tiden og jeg klarte å se situasjonen når jeg leste i boken. Jeg ble fanget fra første stund. Har du ikke lest boken så anbafaler jeg dere å lese den!

bildet er hentet fra Google 


har du sett filmen? var den like bra som boken?
://TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar