mandag 18. august 2014

Early morning!

hei hei søte dere! :)

I dag skulle jeg ikke på jobb så jeg kunne egentlig sovet så lenge jeg bare ville, men nå er jeg inne i en så god rutine så jeg har alarmen på kl 0700 uansett om jeg skal på jobb eller ikke. Er ikke jeg bare flink eller?
Jeg bestemte meg allerede når jeg lå i sengen at visst ikke jeg skulle på jobb i dag så SKAL jeg på tur. Telefonen ringte aldri så i ca 10 tiden kjørte jeg inn for å gå på Pyttane. Når jeg gikk oppover angret jeg litt hahah det bøttet ned med regn og jeg blei klissblaut. Tror ikke det var en plass som var tørr når jeg kom hjem igjen hahah. Jeg følte meg super flink!

og til deg som gikk foran meg hele veien opp: du er bare rå god. han gikk med sin datter i beremeis? eller hva det heter og i boken på toppen var han visst der oppe ganske ofte. Tenk når han går for to må jo jeg bare komme meg ut oftere det finnes ingen unnskyldning. Det er ganske tungt i begynnelsen men så kommer jo man inn i det!


håper dere har hatt en super fin dag! kanskje noen av dere har begynt igjen på skolen eller jobb!
hva har du brukt din dag på?
://TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar