mandag 18. august 2014

Sommeren 2014

Sommeren 2014 har gått utrolig fort og jeg har gjort på noe hele tiden føler jeg for hehe. Har jo også slappet av og ladet opp til jobb igjen.
som jeg skrev i et innlegg for en stund tilbake så var jeg på Danskebåten med mormor, kjæresten, Mads og Cassandra. veldig avslappende og koselig tur med masse god mat og godt selskap.
Turen var før sommeren lang helg!




I sommerferien reiste vi til Spania jeg, mamma, pappa, tante, onkel, Ingvild og Therese. Vi var der nede i 9 dager vi reiset 10 Juli til 19 Juli. Vi hadde leilighet i  Marbella / Estephona. vi kom ned dit ganske tidelig så vi hadde nesten hele dagen der vi bare slappet av etter flyturen.
vi var mye på stranden og med bassenget selv liker jeg best stranden siden det er ikke så tørt der nede også var det ikke så mange barn der hehe.
vi var innom Ronda
vi måtte jo selvfølgelig inn til Gibraltar for de som ikke vet hva det er så er det en britisk koloni i spania det er også den eneste plassen i Europa der det lever ville aper. Og man kan se over til Afrika. Er dere i nærheten anbefaler jeg dere å ta turen innom. På ene bilde jeg har tatt står jeg på gibraltar (Engelsk) ser Spania på høyresiden og Afrika på venstre siden. hvor kult er ikke det? hehe.
vi var også innom Porto Banus. for de som ikke vet hva det er så er det rikmansstrøk der de med dyre/ fine biler kjører om kvelden og det ligger enorme båter inne med kaien.
vi var også på shopping la canada stort senter. Og på vei inn til flyplassen stoppet vi i malaga fordi vi hadde så god tid. vi så primark på veien hahah så vi hylte stopp hele gjengen.
på flyet opp igjen var det sykt turbolenser fordi det var så stygt vær i Frankrike men det gikk fint og turen opp gikk raskere enn ned.
bassenget med leiligheten

Ingvild, meg, Therese i Ronda

Gibraltar

Ingvild og meg i hulen kjempe kul plass.

Jeg står i engelsk stat, til venstre er Afrika og til høyre er Spania


Poerto banus

flyplassen i Gibraltar.
Jeg har en million bilder men valgte å bare ta med noen av de. blei så mye.

har du noen spørsmål om min ferie er det bare til å spørre. det blei ``kort`` og enkelt nå! hehe.
://TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar