søndag 17. august 2014

siden sist!

hei hei! :)
nå er det en liten stund siden jeg var her inne sist så jeg tenkte å vise dere hva som har hendt på Insta siden sist!

grillings med familien!


Jeg fikk rose.


siste dag på jobb før ferie SFO. Meg og Lotte på Sartor. HotWok


på tur i trollskogen  med barna.


Meg og Lotte var å badet.


På tur i byen med fine jenter.


på fisketur med pappa. Sykt med bølger hehe.




ferie bilder


feriebilder noen som kan gjette hvor jeg er?




de to bildene over var vi i øyane og badet. kjempe fint vær.


på tur Liatårnet med Annette.


meg og mamma reiste til Stord. Der mormor og kjæresten har hytte.




jeg kjøpte blomst til mamma og pappa fordi jeg ville. min bror og Cassandra fikk også fordi de hadde 5 års dag. hihi <3


bowling med Annette, Helene, Sebastian og Håvard! jeg er bare RÅ hhaha eller flaks hvem vet!

her var litt av sommeren min i bilder håper dere likte det. Jeg tenkte på å lage et eget innlegg om sommeren 2014.

hva har dere gjort på i sommer!?
://TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar