onsdag 13. mai 2015

FIRST CLASS!

Hei hei! =)
Da satt vi her igjen då! solen skinner og jeg tenker å få gått meg en tur om ikke alt for lenge, det blåser en del her men en tur må man få til allikevel. kjenner det skal bli godt og komme seg ut en tur å lufte seg, bare høre på musikk og drømme seg bort litt. kjenner jeg går i min egen lille boble når jeg går på tur alene med musikk på ørene. Egentlig så er det litt skummelt å tenke på, man vet jo ikke hva som skjuler seg rundt neste sving.
Nå var jeg så godt igang med tur før jeg blei syk så nå må jeg bare komme inn igjen i de rutinene. Er ikke så lett når man sitter seg ned i en sofa.
Jeg håper dere har hatt en fantastisk fin dag! så kommer det kanskje et kreativt innlegg i løpet av kvelden eller morgendagen!
TONJE! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar